پیام رئیس اتاق تعاون ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام-رئیس-اتاق-تعاون-ایران-به-مناسبت-سالروز-پیروزی-انقلاب-اسلامی

رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به آحاد مردم و بالاخص جامعه بزرگ تعاونگران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«نسیم چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وزیدن گرفته و با خود عطر خوش امام راحل(ره) و شهدا را به مشام انسانهای آزاده میرساند تا به یاد آوریم چه جانهای شریفی وقف به بار نشستن نهال انقلاب شده تا اکنون به درخت تنومندی مبدل گردد که «بالنده و مقتدر چون کوه استوار» در برابر طوفانهای بی امان و فشارهای حدّاکثری اقتصادی و سیاسی قدرتهای زورگو و در راس آنها شیطان بزرگ و متحدینش ایستادگی نماید.

بخش تعاون ایران که خود از برکات انقلاب و دومین رکن نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است در بستر گام دوم انقلاب اسلامی تمامی مساعی خود را صرف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدّظلّه العالی) در مردمی سازی ضابطه مند اقتصاد و کمک به رونق و جهش تولید، اصلاح ساختار توزیع و اهتمام جدّی به توسعه فعالیتهای شتابدهنده ها کرده که امیدواریم هرچه زودتر به بار بنشیند.

خدا را شاکرم که بار دیگر این توفیق را نصیبمان کرد تا به نمایندگی بخش تعاون سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب، تمامی شهدا به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع سلامت و دعا برای طول عمر توام با سلامت و سربلندی رهبر فرزانه انقلاب به تمامی آحاد میهن اسلامی و آزادیخواهان جهان تبریک عرض نمایم  و دست در دست هم با حفظ روحیه تعاون در آبادانی و توسعه همه جانبه ایران عزیزمان کماکان بکوشیم. »

عبداللهی

رئیس اتاق تعاون ایران